خريد آرد برنج شيرين | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع خريد آرد برنج شيرين | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


خريد آرد برنج شيرين | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك   خريد عمده و جزئي



مهمترين و اساسي ترين نكاتي كه بايد در هنگام خريد آرد برنج شيرين در نظر گرفته شود بيان نماييد.

 

خريد آرد برنج شيرين | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي 

 

در هنگام خريد آرد برنج شيرين، برخي نكات مهم و اساسي را بايد در نظر داشت. در ادامه، مهمترين اين نكات را بررسي خواهيم كرد:

 

1. نوع برنج: وقتي قصد خريد آرد برنج را داريد، بايد نوع برنجي كه براي توليد آن استفاده شده است را بررسي كنيد. برنج شيرين معمولاً از انواع برنج دانه بلند تهيه مي‌شود.

 

2. كيفيت برنج: بهتر است برنج با كيفيت و درجه يك را انتخاب كنيد. بررسي كنيد كه آرد برنجي كه قصد خريد آن را داريد، بدون آلودگي‌هاي مضر مانند سنگ، ذرات غيرمناسب، حشرات و مواد زائد باشد.

 

3. تاريخ توليد و انقضا: تاريخ توليد و تاريخ انقضاي آرد برنج را بررسي كنيد. اطمينان حاصل كنيد كه آرد برنج تا تاريخ انقضا خود تازه و قابل استفاده است.

خريد آرد برنج شيرين | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع طرز تهيه ارد برنج شيرين-قيمت آرد برنج بسته بندي-قيمت آرد برنج اعلا-فروش عمده آرد برنج-قيمت آرد برنج كيلويي-خريد ارد برنج-قيمت آرد برنج شمال خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع خريد آرد برنج شيرين را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.  

خريد آرد برنج شيرين | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع خريد آرد برنج شيرين در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد طرز تهيه ارد برنج شيرين-قيمت آرد برنج بسته بندي-قيمت آرد برنج اعلا-فروش عمده آرد برنج-قيمت آرد برنج كيلويي-خريد ارد برنج-قيمت آرد برنج شمال با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از خريد آرد برنج شيرين  را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

خريد آرد برنج شيرين | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و خريد آرد برنج شيرين و طرز تهيه ارد برنج شيرين-قيمت آرد برنج بسته بندي-قيمت آرد برنج اعلا-فروش عمده آرد برنج-قيمت آرد برنج كيلويي-خريد ارد برنج-قيمت آرد برنج شمال كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber)  در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

آرد برنج همان طور كه از اسمش پيداست نوعي آرد است كه از برنج آسياب شده ، تهيه مي‌شود . خواص آرد برنج بي شمار است . براي مثال سرشار از فيبر است ، كاهنده قند خون و كلسترول ، و براي كساني كه به گلوتن حساسيت دارند مي‌تواند جايگزين فوق العاده اي به جاي آرد گندم باشد .

آرد برنج براي پوست هم مفيد است و مي‌توان ماسك صورت هاي بي نظيري از آن تهيه كرد .از خواص بي نظير آرد برنج براي مو هم استفاده مي‌شود و به تقويت مو ها كمك مي‌كند . آرد برنج سه نوع است : آرد برنج قهوه اي، سفيد و شيرين كه نوع قهوه اي آن ، از برنج قهوه اي تهيه مي‌شود و روش تهيه آن مانند برنج سفيد است . اما نوع شيرين آن به خاطر نشاسته ي بالايي كه دارد، آرد برنج شيرين ناميده مي‌شود .

برنجي كه شما مصرف مي‌كنيد ، دانه سفيد كامل هستند كه پس از الك كردن و جداسازي در كارخانه بسته بندي مي‌شود و به فروش مي‌رسد . زماني كه فصل برداشت برنج مي‌رسد ، به دانه هاي برنج كه هنوز پوست روي آن ها قرار دارد نيز شلتوك مي‌گويند . شلتوك را به كارخانه هاي شاليكوبي يا برنج كوبي براي جدا كردن پوسته مي‌برند تا به برنج سفيد تبديل شود . در طي اين فرآيند ، بعضي از دانه هاي برنج شكسته مي‌شوند كه به آن ها نيم دانه مي‌گويند . بعضي از دانه به حدي مي‌شكنند كه آن ها قابل استفاده معمولي از نظر اندازه نيستند و آن ها را براي آرد برنج استفاده مي‌كنند ؛ اما حالا آرد برنج را چگونه تهيه مي‌كنند؟

براي تهيه آرد برنج بهتر است كه از همان دانه هاي شكسته استفاده كنيم ؛ ولي همه به اين دانه ها دسترسي ندارند و مي‌توانند به جاي آن ، دانه هاي كامل را به كار ببرند . براي تهيه آرد برنج توصيه مي‌شود كه از برنج هاي مرغوب ايراني استفاده كنيد كه كيفيت بالايي دارند .

ابتدا برنج كاملا از چند ساعت قبل، خيس كنيد و چند بار آب آن را خالي كنيد تا كثيفي موجود در آن از بين برود. به هيچ وجه از نمك يا ماده ديگر در خيس كردن برنج استفاده نكنيد. بعد از اينكه چند ساعت برنج در آب ماند و به اصطلاح خيس خورد ، آن را آبكشي كنيد و بعد بر روي يك دستمال بريزيد تا خشك شود . براي خشك شدن بهتر است كه آن را زير نور آفتاب يا در معرض هواي آزاد بگذاريد ؛ فقط نبايد اجازه بدهيد دانه ها كامل خشك شوند و مقدار رطوبت بايد همراه دانه ها بماند .

اگر از برنج دانه كامل استفاده مي‌كنيد ، دانه ها را بكوبيد تا هم خردتر و هم نرم تر شوند . سپس دانه ها را آسياب كنيد . آسياب كردن دانه ها را بايد تا زماني ادامه بدهيد تا شما هيچ دانه درشتي را نبينيد و همه آن ها خرد و نرم شده باشند . بعد از اينكه آسياب كرديد ، آن را از الك عبور دهيد تا دانه هاي درشت آن گرفته شود .

سپس باز دوباره اين دانه هاي الك شده را خشك مي‌كنيد و بعد با الك ريزتر آن ها را عبور مي‌دهيم و در يك كنار مي‌گذاريم تا كامل خشك شود . آرد برنج شما آماده است.

خواص آرد برنج چيست ؟ آرد برنج داراي خواصي بسياري است و امروزه بيشتر پزشكان براي افرادي كه مشكل گوارشي دارند ، مصرف آن را توصيه مي‌كنند . آرد برنج داراي فيبر نسبتا بالايي است اما براي جبران كمبود فيبر ، مي‌توان آن را با غذاهاي پروتئيني مانند پروتئين آرد و همچنين تخم مرغ مصرف كرد . به عبارتي ديگر ، اين آرد مي‌تواند فيبر مورد نياز بدن انسان را تامين كند و براي كساني كه مشكل يبوست دارند ، يك انتخاب عالي و كم هزينه براي درمانشان خواهد بود .

از اين نوع آرد مي‌توان در پخت انواع سوپ ، فرني ، شيريني برنجي ، آش ، كوكو ، كتلت و غيره استفاده كرد . به خاطر خواص غني‌ شده‌اي كه اين ماده غذايي دارد ، امروزه در بيشتر آشپزخانه و قنادي‌ ها ، جايگزين مواد ديگر شده است. آرد برنج منبع غني از ويتامين B است كه موجب افزايش تقسيم سلولي در بافت پوست مي‌شود . اين ماده به فوليكول هاي موجود در پوست سر كمك مي‌كند تا سرعت تقسيم خود را افزايش داده و به همين دليل حجم مو را افزايش مي‌دهد. شما عزيزان مي‌توانيد براي اطلاع از قيمت آرد برنج شيرين، با كارشناسان ما در شركت سالم سازان آذر تماس بگيريد.

خريد آرد برنج شيرين | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات طرز تهيه ارد برنج شيرين-قيمت آرد برنج بسته بندي-قيمت آرد برنج اعلا-فروش عمده آرد برنج-قيمت آرد برنج كيلويي-خريد ارد برنج-قيمت آرد برنج شمال مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 يا با استفاده از ايميل  info@salemsazanazar.com در ارتباط باشيد.

مهمترين و اساسي ترين نكاتي كه بايد در هنگام خريد آرد برنج شيرين در نظر گرفته شود بيان نماييد.

 

خريد آرد برنج شيرين | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 143 بازدید دیروز 369 بازدید کل 591125

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .